26 Ocak 2011 Çarşamba

EfesPartizan Deplasmanınnda Galip: Teşekkürler İgor


Grup kuraları çekildiğinde partizan deplasmanının belirleyici olacağını yazmıştım. Deplasmanda Partizan'ı yenemeyeceğimizi düşünüyordum. Real Madrid'den 20 sayı fark yemelerine rağmen zor olacağını düşünüyordum. Gerçekten de kolay olmadı.


Partizan taraftarını gördükçe bu topraklarda basketbolu yeşertmenin olanaksız olduğu inancım maalesef kuvvetleniyor. Avrupa basketbolunun mabedi eski yugoslavya topraklarında...


Rakocevic Efes'le anlaştığında çok mutlu olmuştum. Benim için Avrupa'nın en iyi iki numaralarından birisiydi. yıllardır özlemini çektiğimiz bir isimdi. Ama bir türlü istenen verim alınamadı. Hücumdaki sayılarından ziyade savunmadaki zaaflarını konuştuk. Rakocevic'i seyrettikçe "bu adam alındığında neden o kadar sevinmiştim" diye düşünmeye başlamıştım. dün bu soruma cevap buldum. geldiğinden beri her maç böyle oynacağını düşündüğüm Rako, meersem iki yıllık basketbol orucunu açmak için Partizanı, yetiştiği kızılyıldız'ın en önemli rakibini beklemiş.


Maç içinde özellikle Roberts'ı beş numara olarak kulllandığımız dönemde takım iyi performans sergiledi. Raduljica sakatlık sonrası hantallığını yaşıyor ve muhtemelen 3-4 haftadan önce kendini bulması zor. Vujcic ise yaşlılık sendromunda. sadece ayakları değil, elleri de yavaşlamış. en iyi yaptığı pas dağıtımını bile yapamadı ve 5 top kaybı ile maçı tamamladı. Raduljica yıllardır pota altı için aradığımız fizik güce sahip. Umarım bir an önce toparlar.


Takım iyi olmasa da 2'de iki yaptık. sienayı 2 partizanı ise 3 sayı ile geçtik. Umarım real madrid'i de yenebiliriz.

Hiç yorum yok: