20 Ocak 2010 Çarşamba

Efes Pilsen İyi Haberi Yalanladı

Efes Pilsen Oğuz transferini yalanladı ama Gist transferini yalanlamadı. Hayra mı yormalı ne yapmalı bilemiyorum. Gist transferini yalanlayıp, Oğuz konusunda sessiz kalmalarını tercih ederdim.
Bu konuda bir açıklama yapmamış olmaları Gist transferinin gerçekleşme arifesinde olduğunu düşündürttü bizlere. Bu kısa zaman zarfında Efes daha kaliteli bir dört numara bulamazsa Gist ile anlaşacak anlaşılan.
Bu arada interbasket'te "gist" transferine ilişkin bir kaç yorum var. Oyuncunun EL seviyesinde olmadığı söyleniyor. Baston'a benzetilmiş ama ondan daha kalitesiz bir oyuncu olduğunun altı çizilmiş. şutu olmadığı eklenmiş. Doğrusu Baston kadar ribaunt katkısı olsa hiç de fena olmaz. Bu arada bir diğer isim olarak Hutson ortaya atılmış. Doğrusu bunu inandırıcı bulmadım. Hutson'la yolları ayırmayı Efes istemişti. Ona geri döneceklerini sanmıyorum. Hutson'ı beğensem de sene başında türk statüsünde oynayacak Dudley'i istemeyip de şimdi Hutson'a yönelmeleri bence çok da doğru bir seçim olmaz.
Efes'in tam ihtiyacı olan oyuncu aslında Morris ama onu alamayacaklarını biliyoruz. En azından savunma ve ribauntlarda rahmetli Mcrea tadında bir dört numara bile Efes için önemli bir transfer olur. az kaldı yakında imin geleceğini ve kimin gideceğini öğreneceğiz.
Ben Nachbar'ın gönderileceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok: