13 Ocak 2010 Çarşamba

İspanya Desteği


Önce Telekom ardından da Efes İspanya rüzgarını arkalarına alarak üst tura çıkabildiler. Doğrusu Malaga'nın deplasmanda Rytas'ı yenebilme ihtimalinin olsa da bu galibiyetin Malaga için bir getirisi olmaması buna karşın Rytas için bunun çıkma ya da kalma maçı olması nedeniyle ibre Rytas lehine bir hayli ağır basıyordu.


Çok önmeli olmasa da iki kırılma anı olduğunu düşünüyorum. birincisi Welsch'in iki faulü de sayıya çeviremeyerek, farkı 9 sayıya çıkartma şansını takımına tanıyamaması ve akabinde gelen Rytas üçlüğü ile farkın 3'e inmesi. Rytas için maçı kazanma yolunda önbemli bri kırılma noktası olmuştu. Ancak farkı erittikleri bu dönemde, Jomantas'ın basit hatası ile yapılan top kaybı nedeniyle boş geçilen hücum ise Malga'yı maçı getiren kırılma anı olarak düşünüyorum. son 6,5-7 saniyede rytas bir üçlük atsaydı efes top 16'ya kalamayacaktı.


Efes'in top 16'ya kalmasının kısa hikayesi bu. görüldüğü gibi ne bir efes'li oyuncu ne de efes pilsen maçından bir şey yazmadık. Çünkü efes'in top 16'ya kalmasına efes değil, malaga karar verdi. bence bu nedenle de Efes Pilsen yönetimi takım top 16'ya kalamamış gibi davranmalı ve karar almalı.


Malaga iyi mi yaptı bilmiyorum. kendisi için iyi mi yaptı ya da El için iyi mi yaptı gerçekten bilemiyorum. bizim için iyi mi yaptı onu da bilemiyorum. Efes'in saç-baş yoldurtan oyununu izlemek de doğrusu acı veriyor.


sene başından beri yazdığım konuyla bu yazıyı kapatayım. kim ne dersin bu takımın pota altında kaya-kasun ikilisi hatta kaya-santiago ikilisi olmak zorunda. kısa trakımın ciddi ribaunt zaafı var. neyse izleyelim görelim...

Hiç yorum yok: