28 Aralık 2009 Pazartesi

Galatasaray Acı Veriyor, Telekom Hayal Kırıklığı


Sene başında Ercüment Sunter yerine Özyer tercihini “aynı hikaye ama farklı kahramanlar” başlığı ile paylaşmıştım sizlerle. Tekrar okumak isterseniz, buradadan okuyabilirsiniz.

Telekom aynı; para harcıyor ama karşılığında bir şey alacağı yok. Maalesef Özyer’de aynı. Para harcandı ama karşılığında getireceği bir başarı yok. Doğrusu bu yazının konusu da TT değil. Asıl konu Galatasaray.

Sene başında Galatasaray’ın bütçesine oranla iyi bir kadro kurduğunu, belki farklı bir oyun kurucu alınabileceği ve iyi bir uzunla takviye edildiğinde çok tehlikeli bir takım olacağını yazmıştık. Son senelerin en iyi kadrosu olduğunun altını çizmiştik ama tam bir takım olma adına 5. Yabancının alınmamasının bizi sükut-u hayale uğratacağını iddia etmiştim. Sene başındaki yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Gerçekten son yılların en güçlü GS kadrosu ama yaşanan rezalet nedeniyle bu kadro kuvvetle muhtemel küme düşecek.

Cemal skandalı gerçekten Galatasaray’ı izlerken bana acı veriyor. Bu kadro ve taraftar böyle bir skandalı hak etmedi. Play-off oynaması gereken bu oyuncuların kümede kalma savaşlarında, yollarının açık olmasını diliyorum.

Telekom ise hayal kırıklığı yaratmaya devam ediyor. Telekom yıllardır ayırdığı bütçeyi iyi bir koç almaya ayırmış olsaydı son 5 yılda en azından 2-3 kupayı rahatlıkla müzelerine götürebilirlerdi. Murat Hoca iyi bir insan ama iyi takım kuramıyor. Umarım bu sene beni yanıltır ve Ankara’da final serisini hep birlikte izleyebiliriz. TT’nin de yolu açık olsun.

Maça ilişkin bir şey yazmak istemiyorum. Mallet-Owens-Bekir-Sonkol-Lang beşini TT daha erken keşfedebilirdi. O zaman belki işler farklı olurdu. D-Wash maçı vermek için adeta çırpındı. Ekstra işler yapmaya kalkmasa aslında fena oyuncu değil ama abartıya kaçınca takıma yarardan ziyade zararı var. Koç çok doğru bir hamle ile onu son period oynatmayarak Galatasaray’ın kazanmasını sağladı.
Yazan: Dr. Ahmet Arif Eren

Hiç yorum yok: