7 Eylül 2009 Pazartesi

İtalya Kampı

Büyük takımlarımız, şampiyonluğun en ciddi adayı olan takımlarımız her sene olduğu gibi bu sene de İtalya’nın Bormio şehrini kamp için seçtiler. Gitmedik, görmedik ama Avrupa’nın dört bir yanından gelen takımların uğrak yeri olduğuna göre bir kerameti vardır herhalde…



Telekom, Fener ve Efes kamp için bu şehri seçti. İtalya’ya ya da onun güzide şehri Bormio’ya bir itirazım yok ama kadrolarının önemli bir kısmından yoksun bir şekilde gidip kamp yapmalarını anlamak da kolay olmuyor. Milli takımlardaki oyunculara, sakat ve hasta oyuncular da eklenince kadroda sahaya sürecek bir beş bulmak bile zor olmalı.






Örneğin Fenerbahçe solomon, greer, gricek, rasim ve mirsat beşiyle mi oynayacak? Her pozisyonun yedeği de mrsic mi olacak? Bir de mutaf var yedek olarak. Ya da efes pilsen; oyun kurucusuz, ve uzunsuz gidiyor. Efes’e beş yazmak daha da zor geldi. Rakocevic, Smith, Thornton, Schumpert, kaya. Yedek dusan. Keza TT. Oyun kurucuları hasta. Genç telekomdan bir çocuğu kadroya kattılar. İki tane oyun kurucu oynayabilecek Amerikalı almışlardı. Onlar da mı yok acaba?

6-7-8 oyuncuyla İtalya’ya gidip kamp yapmanın çok anlamı yok gibi geliyor bana. Bu kampta çeşitli ahzırlık maçları yapacaklar. Maça çıkacak efes’e bakıyorum, fener’e bakıyorum. Fener’in antrenörü bile yok. Efes neyin hazırlığını yapacak. Oyun kurucu yok, pota altı yok. Ne işleri var bu takımlarımızın İtalya’da.




Basketbola ayrılan bütçeler zaten fazla değil. Çok da faydası olmayacak bir kamp için yapılan bu masrafların akılcı olmadığı kanaatindeyim. Neden diye soruyorum ama bir cevap bulamıyorum.

1 yorum:

agopist dedi ki...

Bu fotoğrafları gördükten sonra tatil için gidiyorlar heralde diye düşündüm:)