23 Temmuz 2009 Perşembe

Türkiye:62 Hırvatistan:75


Ümitlerimiz bu kez beni yanıltmadı. Gerçi yendiğimiz maçlardan sonra da yazıyordum. İç dış dengesi beni rahatsız ediyor diye. Bu sefer iç dış dengesizliği ayyuka çıktı ve bu da kaçınılmaz sonu hazırladı. 24 ikilik atış kullanırken 25 üçlük atış denemişiz. İşte sonumuzu hazırlayan faktör bu olmuş. Daha az top kaybetmişiz, daha fazla top çalmışız daha fazla asist yapmışız (ümitlerimiz yense de yenilse de rakipten daha fazla asist yapıyor. Takımımızın en hoşuma giden özelliği bu) ama ribauntlarda neredeyse bizi ikiye katlamışlar. Biz 23 ribaunt alabilmişiz Hırvatlar 40. Ribunt demişken 2.22 boyundaki Dusan Cantekin 9 dakika oynamış ve bir ribaunt iki de sayı üretebilmiş. Dusan da beni yanıltmamaya devam ediyor.
Aslında bu kadar cümleyi boşa sarf ettim çünkü maçta yensek de grup birincisi olamayacaktık yenilsek de. Yenilsek sonuçlara göre çıkmama ihtimalimiz vardı. Ama düşük bir ihtimaldi. Bizim grupta da birinci olmadığın sürece yaptığın derecenin (2. 3. 4.) fazla bir önemi kalmıyor. Çünkü çapraz gruptan İspanya, Fransa ve Yunanistan geliyor. Grup birincisine İtalya düştü. Yani Litvanya’ya piyango çıktı ancak bizim gurubun ikincisi üçüncüsü ve dördüncüsünün ben fazla şansı olduğunu zannetmiyorum. Sonuçta biz 5-8 arası bir yer alırız. Müneccimliğe soyunalım bakalım.
Tahminim yarı finalde İspanya-Yunanistan ve Litvanya-Fransa maçları olur ve final: Yunanistan-Fransa arasında olur. Fransa gruplarda Yunanlıları yenmişti ama finallerde son dönemde yunan milli ve klüp takımları ayrı bir hava ve deneyimle oynuyorlar bu bağlamda finalde Yunanlıların Fransa’yı geçeceğini düşünüyorum. Bakalım neler olacak.

Bizim takıma gelirsek İspanyollara kaybedince 5 ve 6. Sıra için Hırvatlarla oynarız diye tahmin ediyorum. O maçı da kaybedip Karadağ-italya maçının galibi ile bence Karadağ ile oynayacağız. O maçı kazanıp yedinci olarak turnuvaya veda edeceğiz.

Hiç yorum yok: